Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Wydział Literaturoznawstwa
Wydział
Dyżury w semestrze zimowym 2024/2025
Komisje Wydziałowe
Rady Kierunków
Skład Rady Naukowej
Strategia Wydziału Literaturoznawstwa na lata 2021/2026
Władze
Aktualności
Horyzont 2020 - DIGITENS
Struktura
Katedra Literatur Anglojęzycznych
Katedra Literatury Polskiej i Rosyjskiej
Katedra Literatury Powszechnej i Komparatystyki
Zakład Dydaktyki
Student
Oferta praktyk studenckich
Regulamin dyplomowania oraz zagadnienia na egzamin dyplomowy
Zasady wglądu do pracy egzaminacyjnych i zaliczeniowych
Seminaria dyplomowe
Sylabusy zajęć wprowadzających
Kandydat
Proces wydawniczy i praktyka tekstu(PWiPT)
Przedmioty na kierunku proces wydawniczy i praktyka tekstu
Edytorstwo
Przedmioty na kierunku edytorstwo
Sylwetka absolwenta Edytorstwa oraz Procesu wydawniczego i praktyki tekstu
Praktyki
Jakość Kształcenia
Opracowanie zbiorcze wyników ankiet ewaluacyjnych w semestrze zimowym 2023-2024
Regulamin hospitacji zajęć dydaktycznych
Protokół hospitacji zajęć dydaktycznych
Wydział Literaturoznawstwa
Wydział Literaturoznawstwa
Aktualności
Aktualności
Rekrutacja
Nowy kierunek studiów: Proces wydawniczy i praktyka tekstu
Wykład prof. Marka Kurkiewicza w Muzeum Okręgowym
O twórczości Olgi Tokarczuk w ujęciu porównawczym
Wykład prof. Aloisa Woldana
Wykład prof. Beaty Morzyńskiej-Wrzosek z okazji Nocy Muzeów
Gościnny wykład dr Patryka Witczaka na Uniwersytecie Zielonogórskim
Nowa publikacja pracowników Katedry Literatury Polskiej i Rosyjskiej
Wykłady pracowników Katedry Literatury Polskiej i Rosyjskiej w Muzeum Okręgowym w Bydgoszczy
Nauka
Nie tylko na dobranoc... Współczesne książki dla dzieci, ich tematy, formy, kondycja. Wykład mgr Lucyny Brzezinskiej-Eluszkiewicz
Zakończenie grantu „Solidarni z Białorusią”
Uczelnia
Prof. Jakub Lipski z Nagrodą Ministra Edukacji i Nauki
Podlaski Instytut Kultury ogłasza konkurs literacki Tutaj jestem
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję